27 Haziran 2016 Pazartesi

loreal nutri gold extraordinary oil face ( loreal yüz yağı)



kokusunu ve yapısını çok beğendiğim bir yağı sizinle paylaşmak istedim. yüz, vücut ve saç için yağların çok faydalı olduğunu hepimiz biliyoruz. Saçımı defalarca kez boyatmama ve boyamama rağmen saçlarımı kopmadan yağlar sayesinde kurtardım. Loreal'in saç yağını pek beğendiğimi söyleyemicem çünkü kırmızı şişede olanın çok ağır bir kokusu vardı. yüz yağına bir şans veriyim dedim ve bayıldım içerisinde;lavanta çiçeği, gül, mercanköşk, papatya, biberiye, portakal, sardunya, jojoba, kuşburnu yağları bulunuyor. Gül yağı cilt tonunu eşitlemekte. Papatya yağı cilt iltihaplanmalarına karşı rahatlatıcı özellik gösterdiği ve deriyi yumuşattığı için cilt bakımında kullanılıyor.Damlalıklı şişede olması büyük avantaj. Başta sivilce yapabilir diye endişelendim ama bende böyle bir sonuca yol açmadı. iki haftalık kullanım sonucunda cildi iyi nemlendirdiğini yumuşattığını renk düzensizliklerini giderdiğini söyleyebilirim. 
  Bir de yaz aylarında fondotenleriniz yüzünüze kalın geliyor ve oturmuyorsa bu yağ ile inceltebilirsiniz mat fondotenlerinizle karıştırınca daha nemli bir sonuç elde ediyorsunuz. denemenizi tavsiye ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder