22 Ağustos 2016 Pazartesi

Veet Sensitive Touch deneyimim

Veet Sensitive Touch'u ne zamandır reklamlarda görüp almak istiyordum. Kaşlarda ustura yöntemi son zamanlarda cok popüler oldu. kaşları kalınlaştırdığı söyleniyor ve küsen kaşları bu şekilde tekrar cıkarabiliyorsunuz. Ancak zaman alan bir işlem. Kaşları çok sık cımbızla almak bir süre sonra kaşların küsmesine ve dökülmesine neden oluyor. şahsen ben her türlü dipten tüy yolma işlemini sağlıksız buluyorum. kesmek daha sağlıklı. ve acısız. 
Veet bikini bölgesi kaşlar ve koltuk altı kısaca hassas bölgeler için üretilmiş. 

kaşlar için olan başlıkları çok kolay uygulama sunuyor. istediğiniz şekli kolayca verebiliyorsunuz. yanlışlık yapsanız bile dipten yolmadığınız için geri dönüşü cımbıza göre daha kolay olucaktır. Pembe başlıklar tüyleri aynı boya getirmek için, küçük başlıklar kaş ,daha büyük olanlar bikini bölgesi şekillendirmek için üretilmiş. Pille çalışıyor. ..

Klasik traş mantığı ben faydalı buldum. İple çektire çektire kaş aldırmaktan kurtarır umarım bizi. 

Kullanım kılavuzu pek ayrıntılı değil o yüzden eklemedim. koruma tarzı pembe bir başlığı ve tüyleri süpürmek için fırçasıda bulunuyor. ben çok beğendim bu aleti... iyi akşamlar ::))))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder