20 Temmuz 2016 Çarşamba

gosh kaş kalemi 03 gray brown



gosh'un kaş kalemini ilk kez denedim bundan önce flormar, golden rose ve şu anda hatırlamadığım bir markanınkini denemiştim hemen hemen hepsinin ortak yönü renklerin içinde kızıllık barındırması ve yüzde uyumsuz durması ayrıca çok sert yapılı olmaları ve renk vermemeleriydi. gosh'un gri kahverengisini hemen kaptım görür görmez çünkü içinde kesinlikle hiç kızıllık barındırmıyor. ucuda çok yumusaş ve gayet iyi renk veriyor, ancak yumuşak uçlu olduğundan dolayı bir iki hafta gibi bir süre içerisinde baya küçüldü yani çabuk bitiyor. ayrıca keskin bir hat çizemiyorsunuz. sadece kaşlarını hafif doldurmak isteyenler için çok kullanışlı olabilir. ben severek kullanıyorum fırça kısmıda cok kullanışlı. iyi günler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder