20 Temmuz 2016 Çarşamba

Maybelline Color Show Tekli Far




bendeki rengi 23 numara copper fizz. çok tatlı pembe şeftali bir ton. içerisinde simler bulunduruyor. far bazı olmadan (yukarıdaki görselde solda olan), hafif bir ışıltı verirken bazla beraber (sağda) daha net bir renk veriyor. Kötü taraflarına gelicek olursak kat kat uygulayınca pütür pütür bir görüntü oluşturabiliyor. çok üst üste uyugulamamak gerek. ayrıca ıslak bir görünümde veriyor. göz kapaklarında ıslak görünüm sevenler kesin sever. ben diğer renklerinide denemek istiyorum. ayrıca bu tonu maybelline color tattoo pink gold rengine çok benzettim. ama pink gold daha kremsiydi ve kolay dağılmıyordu bu yüzden bir tanıdığıma hediye etmiştim. bu farın yapısını ise çok beğendim. çok ışıl ışıl ve tatlı bir ton.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder