20 Temmuz 2016 Çarşamba

loreal infallible ruj

 bilmeden aldığım çok kalıcı bir ruju sizinle paylaşmak istedim bendeki renkleri 111 permanent blush ve 209 violet parfait.. 

 bu açık renk olanı 111 numarası. dudakta duruşu ise şu sekilde
bu ise daha mor tonlu biraz daha koyu bir renk. kullanımı ise ilk önce likit tarafındaki yani renkli kısmı sürüyorsunuz ve kurumasını bekliyorsunuz dudaklarınız biraz geriliyor ve kuruyor. hemen sabitleniyor zaten.. daha sonra biraz yumuşatmak ve gerginliği almak için lip balm gibi olan kısmı uyguluyorsunuz. Bu ruj ıslak mendiller suyla kesinlikle cıkmıyor ve hiç bir yere transfer olmuyor. beyaz tşörtüme bile bulaşmadı, hatta ne kadar dayanıklı olduğunu denedim rujla uyudum sabah aynen duruyordu yüzümü çıkadım yine geçmedi. sadece ertesi gün yemekten sonra biraz rengi soldu sanırım sadece yağ bazlı temizleyicilerle çıkıyor. ben tam puan verdim. sürdükten sonra kesinlikle hiç bir yere bulaşma yapmıyor ve gün içinde tazeleme gerektirmiyor. zamk gibi yapışıyor resmen dudağa.. sizde ruj tazelemeyi çok sevmiyorsanız bir şans verin derim, mutlu günler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder